Espressonews e медиен партньор на второто издание на фестивала ОРИК

Добавена на:
04.09.2017/17:17
Коментари: 0
Тагове: Орик, фестивал, 2017

Независими изпълнителни и млади таланти ще се включат във второто издание на фестивала за независимо изкуство ОРИК. Тридневното културно събитие ще проведе в Княжеската градина в центъра на София на 29-30 септември и 1-ви октомври, от 18:00 до 22:00 ч.

За поредна година #ОРИК ще даде сцена за изява на алтернативно изкуство и свободните таланти, които ще се представят и ще се срещнат със своята публика. По време на фестивала ще звучи авторска музика, носеща много емоция и страст. На специални LED екрани ще бъде показано графично визуално изкуство и VJ-ing oт най-добрите мултимедиа артисти в България. 

По време на фестивала НЕТ1, който е генерален спонсор на събитието, ще отбележи по иновативен начин 10-годишнината от създаването на компанията. Алтернативният телеком за софиянци ще подкрепи и ще празнува заедно с независимите изпълнителни и млади таланти, които ще се включат във второто издание на фестивала #ОРИК. Тридневното културно събитие, в което благодарение на подкрепата на NET1, пред публика ще представят своята музика и изпълнения - Jeremy?, MIRY, Funky Miracle и Славин Славчев, RDMK & Ogi 23  и много други. Във второто издание на фестивала специално участие ще вземат и студенти от Националната музикална академия, ученици от Националното музикално училище, както и детски банди.

#ОРИК е създаден през 2015 г., когато за първи път в рамките на 7 дни, над 14 000 зрители се насладиха на над 100 независими артисти в центъра на София. От тогава хиляди млади артисти споделят своите участия, проекти, творчески търсения на facebook платформата #ОРИК

Създател на #ОРИК е #OPREMEDIA, млада и независима продуцентска компания, която вярва в изконните ценности и духовните потребности на човекa, с мисия да прави обществото ни по-добро, по-духовно, по-облагородено чрез изкуство и култура.

Фестивалът ще премине под патронажа на кмета на София, г-жа Йорданка  Фандъкова, с подкрепата на Столична община, NET1, сокове „Флорина”, SAMSUNG.

EspressoNews e медиен партньор на второто издание на ОРИК.

EspressoNews

Коментари

Няма добавени коментари.

Добави коментар: