Община Драгоман обяви две свободни работни места

1887 преглеждания

Заявления и автобиографична справка се приемат на гише „Деловодство“ в Общинска администрация

Две свободни работни места обяви община Драгоман на официалния си сайт. От администрацията търсят да назначат служители за длъжностите Старши експерт  „Труд и работна заплата, Управление на човешките ресурси и Безопасност и здраве при работа” и Главен специалист „Туристически информационен център”.

Ето и преките задължения, които ще имат служителите, както и изискванията за заемане на длъжностите:

Старши експерт  „Труд и работна заплата, Управление на човешките ресурси и Безопасност и здраве при работа”

Преки задължения:

1. Изготвя проекти на стратегии, политики и планове в областта на човешките ресурси и организира тяхното изпълнение;

2. Участва в  разработването на длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация и тяхната актуализация;

3. Организира и извършва дейността по набирането и подбора на персонала;

4. Изготвя всички актове, свързани с възникването, изменението и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения на служителите, съставя, води и съхранява служебните и трудовите досиета;

5. Организира и координира дейностите по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;

6. Осигурява техническа и логистична подкрепа, както и  методическа помощ при прилагане на нормативната уредба за управлението на човешките ресурси в общинската администрация;

7. Разнася своевременно в трудовите книжки настъпилите промени по сключени договори, при напускане на служителите оформя трудовите книжки съгласно изискванията.

8. Изготвя и съхранява  книгата за извънреден труд и регистъра на сключените трудови договори.

9. Контрол от името на работодателя за спазване на нормите и изискванията на  законодателството  и за изпълнението на  задължението на работниците,води инструктажни книги,подава декларация по чл.15 ЗБУТ, представлява работодателя пред  контролните органи на Инспекция по труда.

10. Изготвя УП-1 при пенсиониране на работници и служители от общинската администрация и звената към нея.

11. Разработва  и предлага  за одобрение щатните и длъжностните разписания  на ОА и звената към нея.

12. Извършва вписвания в  ЕИСЧУРДА и ИИСДА.

13. Организира съхраняването на документацията, съгласно изискванията на Закона за националния архивен фонд и други специални закони.

14. Изготвя формулярите за оценка на трудовото изпълнение на служителите в администрацията.

15. Изпълнява и други задачи, възложени от директора на дирекцията в рамките на основната цел и областите на дейност.

Изисквания за заемане на длъжността:

Образователна степен: бакалавър

Минимален професионален опит: 2 (две) години.

Допълнителна квалификация: умения за работа с Майкрософт Офис и Интернет .

 

Главен специалист „Туристически информационен център”

Преки задължения:

1.  Организира мероприятия, свързани с туристическите дейности  в района;

2. Реклама и маркетинг на туристическите дестинации в общината в районен, национален и международен мащаб,участие в туристически борси;

3. Подготовка и практическа реализация на туристически пакети – екотуризъм, поклонически и културен туризъм и др.;

4. Презентации /филмови, устни и пр./ пред организирани туристически групи и индивидуални туристически посещения;

5. Активни връзки с туристически агенции и туроператори за увеличаване туристическия поток в общината;

6. Организиране на походи, посещения на туристически и културно-исторически обекти;

7. Екскурзоводство, напътствия, полезни съвети, указания, съпровождане на туристи до желани за посещения обекти;

8. Активност в привличането на български и чуждестранни туристи и по-дългото им пребиваване в нашия район;

9. Поддръжка и постоянна актуализация на туристическия сайт, редовни публикации и информации във местни, регионални, национални и международни медии.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

Образование : средно

Професионален опит - 2 години.

Заявления и автобиографична справка се приемат  на гише „Деловодство“ в Общинска администрация, ул. „Захари Стоянов“ № 26, ет. 2  всеки работен ден от 08:00 ч. до 17:00 ч.

 

EspressoNews