Община Своге обявява подбор на персонал за предоставяне на услугата „Патронажна грижа“ чрез провеждане на конкурс
Община Своге реализира проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Своге”, в изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040-0103-C01, финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., Процедура BG05М9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2”.
І. Описание на основните функции и изисквания за заемане на съответните длъжности в центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда:
1. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначена 1 (една) Медицинска сестра на трудов договор с почасова заетост 4 часа на ден.
1.1. Основни функции:
- Събира и предоставя здравна информация на потребителите;
- Предоставя квалифицирани медицински услуги, недублиращи тези от НЗОК и съгласно индивидуалните потребности на потребителите по проекта;
- Осъществява профилактика и консултиране на потребителите за социално-значими заболявания;
- Придружава потребителите до здравни услуги и болнични заведения, осъществява и поддържа контакти със здравни институции, имащи отношение към целевата група;
- Извършва манипулации, които могат да бъдат извършвани извън лечебно заведение измерване на витални показатели;
- Води и съхранява документацията, съпътстваща услугата.
1.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
Минимални изисквания за заемане на длъжността :
- Да не са осъждани;
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Образователна степен – висше, професионален бакалавър, полувисше;
- Специалност – „Медицинска сестра”, „Акушерка”, „Здравни грижи”, „Фелдшер”;
- Професионален опит - 1 година в сферата на здравеопазването;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Умения за работа в екип.
2. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Психолог, на трудов договор, с почасова заетост 2 часа на ден.
2.1. Основни функции:
- Предоставяне на психологическа подкрепа, която ще създаде възможност за водене на самостоятелен и независим живот на потребителите, както и подобряване качеството на живот на тях и техните семейства;
- Подкрепа при идентифициране на проблеми при кризисни състояния, конфликти, демотивация, загуба и прочие;
- Водене и поддържане на необходимата документация, съпътстваща услугата.
2.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
Минимални изисквания за заемане на длъжността :
- Да не са осъждани;
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Образователна степен – висше, професионален бакалавър;
- Специалност - „Психология”, „Консултативна психология”, „Приложна психология” или еквивалентна.
- Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Умения за работа в екип.
3. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Рехабилитатор, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден.
3.1. Основни функции:
- Извършва рехабилитация, кинезитерапия и физиотерапия, насочени към възстановяване и социална интеграция на потребителите;
- Работи индивидуално с тях, като извършва процедури, масажи и различни видове манипулации, в зависимост от потребностите им;
- Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;
- При желание от страна на потребителите проследява здравословното им състояние, съгласно компетентностите си;
- Води необходимата документация и отчетност.
3.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
Минимални изисквания за заемане на длъжността :
- Да не са осъждани;
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Образователна степен - висше/професионален бакалавър, полувисше, средно;
- Специалност - „Рехабилитация”, „Ерготерапия”, „Кинезитерапия”, „Физиотерапия” или еквивалентна.
- Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Умения за работа в екип.
4. За изпълнение целите на Проекта ще бъдат назначени 24 (двадесет и четири) домашни помощника на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден.
4.1. Основни функции:
- Осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
- Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост;
- Съдействие при приготвяне на храна;
- Оказване на помощ при хранене;
- Извършване на административни услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
- Придружаване при разходка и посещение на кино, театър, изложба и др.
4.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са;
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да не са осъждани;
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Образователна степен - средно;
- Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Комуникативност и умения за работа в екип.
5. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Шофьор на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден.
5.1. Основни функции:
- Извършва транспортиране на медицинските сестри, психолога и рехабилитатора до и между домовете на потребителите по проекта;
- Изготвя и отчита изискуемата документация, свързана с пътуванията;
- Спазва правилата за движение по пътищата;
- Спазва работния график и разписанието за движение;
- Отговаря за състоянието и техническата изправност на автомобила.
5.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да не са осъждани;
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Образователна степен - средно;
- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Умения за работа в екип.
6. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Координатор на услугите, на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден.
6.1. Основни функции:
- организиране на графика на домашните помощници,медицинската сестра, рехабилитатора, санитара и психолога;
- отговаряне на запитвания и искания за информация и документация с висока степен на услужливост, такт, дискретност и поверителност;
- изпълнение на всякакви други задачи, възложени от прекия началник;
- Води необходимата документация и отчетност.
6.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да не са осъждани;
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Образователна степен - висше/професионален бакалавър, средно;
- Специалност - не се изисква;
- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Умения за работа в екип
7. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Санитар на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден.
7.1. Основни функции:
- Осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
- Асистира на здравния работник /мед. Сестра или рехабилитатор/потребители в тежко здравословно състояние ;
- Помага при преобличането на пациента;
- Оказване на помощ при хранене;
- Извършване на административни услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
- При необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата
7.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да не са осъждани;
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Образователна степен - средно;
- Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Комуникативност и умения за работа в екип.
ІІ. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
2.1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- писмено заявление за участие - Приложение 1;
- лична карта (за справка);
- автобиография;
- служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
- служебна бележка от образователна институция (ако кандидатът учи - редовно обучение);
- документ за завършено образование;
- копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги;
- декларация за обработка на лични данни (по образец);
- други документи.
2.2. Образците на необходимите документи за участие са на разположение на кандидатите в Общинска администрация, ет. 3 - Дирекция “Европейски програми и проекти“. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: Общинска админстрация гр. Своге, ул. Александър Стамболийски №7, ет. 3 - Дирекция “Европейски програми и проекти“, всеки работен ден от 9.30 до 12.00 часа и от 13.30 до 16.30 часа.
Срок за подаване на документи - от 01.08.2019 г. до 20.08.2019 г. включително.
2.3. Подборът протича в два етапа:
- проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания – административно съответствие;
- интервю.
До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на интервюто, се обявяват на интернет страницата на община Своге www.svoge.bg, както и на информационното табло на общината, в тридневен срок след изтичане на срока за подаване на документите за участие в подбора.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си, комисията изготвя списък с класираните кандидати в тридневен срок от провеждането на интервюто, който се публикува на сайта на Община Своге и на информационното табло на общината.
Заявленията са типови - вземат се и се подават в сградата на Общинска администрация – Своге, ул. „Ал. Стамболийски“ №7, ет. 3- Дирекция “Европейски програми и проекти“.
За допълнителна информация:
- тел. 0888 202 845 – Мирослав Цветков- ЦППУОДС
- тел. 0882 999 447 – Цветослава Петкова – Дирекция „Европейски програми и проекти”