Второто издание на конкурса ще отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, както и социално отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.
В конкурса за Годишните награди на b2b Media могат да участват физически или юридически лица, регистрирани като търговец в България.
На официална церемония на 13 юли 2016г. ще бъде отличен получилият най-много точки от журито във всяка от категориите.
Кандидатстването в конкурса става с попълването на онлайн въпросник.
· Надя Маринова - гл. редактор на b2b Mediа
· Стамен Янев - изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции (БАИ)
· Катя Димитрова - председател на Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)
· Горан Миланов - председател на Българска Фасилити Мениджмънт Асоциация
· Весела Калъчева - изпълнителен директор и член на УС на Българската асоциация по информационни технологии /БАИТ/
· Радина Ралчава - председател на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО)
· Бизнес дебют на годината
· Бизнес идея на годината
· Бизнес лидер на годината
· Бизнес проект на годината
· Бизнес сделка на годината
· Международна сделка на годината
· Иновативна идея на годината
· Иновативна сграда на годината
· Най-иновативна компания
· Най-иновативна стартираща компания
· Най-креативно офис пространство
· Предприемач на годината
· Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса
· Социално-отговорна кампания на годината
Голямата награда:
Иновация на годината
Наградите не са ограничени до определени сектори. Номинирани в категория "Бизнес дебют на годината" се очаква да бъдат новостартирали компании или проекти, докато в категория "Бизнес идея на годината" е възможно да бъде отличена идея, която дори още не е стартирала изпълнението си като бизнес проект.
Цели:
· Насърчаване на иновационната и социално-отговорната дейност на българските предприятия;
· Фокусиране на общественото внимание върху добрите примери в бизнеса.
· Популяризиране на компаниите, участвували в събитието.
· Мотивиране на повече български фирми да се стремят да бъдат конкурентоспособни и иновативни.
· Стимулиране на бизнеса за подкрепа на повече инициативи и проекти, свързани с опазването на околната среда и устойчивия начин на живот.
*EspressoNews е партньор на събитието