За петнадесети път, конкурсът на b2b Media „Най-зелените компании в България“ ще оцени и отличи най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности. Надпреварата в националния конкурс стартира на 31 март 2025 г.
В 15-тата си година, конкурсът отново е допълнен с нови категории и разширява своя обхват към ESG целите, които компаниите и лидерите са заложили в своите процеси на развитие. Надпреварата е за тези, които имат ESG програми, зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за да бъде средата, в която живеем безопасна и сигурна.
Конкурсът е допълнен с две нови категории:
ESG политики
ESG лидер
За първи можете да ползвате AI асистент при кандидатстване. Компаниите ще бъдат максимално улеснени с помощта на специално разработен инструмент. Заявките могат да получат допълнително стилистично оформление и шлифоване през услугата AI асистент.
Всички категории от надпреварата, можете да видите ТУК.
В рамките на конкурса ще бъдат връчени и специални награди:
Зелена личност – специално отличие, с което се поощряват индивидуалните усилия. Номинациите за личности с кратко представяне на претендента, се приемат на email: office@b2bmedia.bg, най-късно до 18 април.
Зелено перо – за поредна година в конкурса са предизвикани да участват журналисти и блогъри. Те могат да изпращат свои материали, посветени на “зелена” тема на email: office@b2bmedia.bg, в срок до 25 април.
Зелена медия – наградата оценява общ проект за медията или нейна инициатива. Номинации се изпращат на имейл: office@b2bmedia.bg, в срок до 25 април.
Официалната церемония ще се проведе на 9 май 2025 г., когато класираните на първите места в основните и допълнителните категории ще получат своите отличия.
Срокове | ||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Конкурсът се утвърди като една уникална инициатива за България, дори и в трудни периода на пандемията, финансови и икономически предизвикателства, бизнеси и организации продължават своята дейност по създаване на безопасна и чиста среда. Идеята на тази надпревара е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнеси, общини, неправителствени организации и конкретни личности за постигането на устойчиви цели и корпоративно-отговорни стратегии.
Конкурсът е за тези, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–чиста, по-здравословна и по-устойчива среда.
Отново в конкурсната част ще участват медии със свои зелени инициативи и автори, журналисти и блогъри с техни материали, репортажи, публикации на подходяща тематика.