Под мотото „Next Level Branding/Working/Leadership Experience“ ще се проведе шестото издание на конференцията, посветена на изграждането на успешни работодателски марки и кампании за привличане на най-добрите таланти – „Битката за талантите“. Най-добрите работодатели представят своите стратегии за Employer Branding на 13 декември, в Новотел София.
Гост-мотиватор на тазгодишното издание на „Битката за талантите“ ще бъде Маестро Йордан Камджалов. Той е известен български диригент. Избран за генерален музикален директор и главен диригент на забележителния културен център Хайделберг. През 2014 г. NASA и IAU дават неговото име на астероид, като обявяват, че „той свързва света на музиката с очарованието на вселената“.
В акцентите на форума очаквайте: международни участници, две проучвания и звезден екип от говорители. Участници в дискусията на тема: Новото работно място – предпочитанията на работодателите и на екипите ще са: Катерина Шопова, HR директор, ЛИДЛ, Яна Папардова, HR мениджъл Шварц АйТи, Калина Петкова, комуникационен мениджър, Шнайдер Електрик.
Сред топ говорителите са утвърдени имена от сферата на HR, Recruitment, PR и комуникациите с експертиза в управлението на човешките ресурси и изграждането на работодателска марка.
По време на събитието ще се дискутират най-добрите стратегии за управление на бранд репутацията, за изграждане на работодателския имидж и най-успешно въведените програми за устойчиво развитие на employer brand. Как се постигат корпоративните цели и се изграждат ценности в компанията, като в същото време си привличат най-добрите таланти на пазара на труда - ще са сред разискваните въпроси.
В това издание очаквайте: Резултати от третото международно проучване на Leadership Support в партньорство с Германо-Българската индустриално-търговска камара и Business Mark Румъния на тема: „Новото предизвикателство: хибридната работна среда. Как се подготвя вашата организация за предстоящите промени?”
Очаквайте да научите повече за: Стратегиите на големите работодатели в България; Какви нови подходи прилагат агенции в кампаниите за employer branding? Къде е пресечната точка между брандове, инфлуенсъри и потребители?; Как подхождат известните към трудностите по пътя на успеха? Тази година отново ще ни гостува специален вдъхновител – таен гост.
Форумът ще се проведе в присъствена форма. Местата са ограничени! Регистрирайте се на: talents.b2bmedia.bg