Второто издание на годишния eCommCongress ще се състои само след седмица - на 8 и 9 април, в Интер Експо Център. Лектори-практици, споделящи опит по горещи теми за онлайн продажби и магазини, се събират на едно място в рамките на два дни. По време на двудневното събитие, посетителите могат да се включат в конгрес и работилници, а бонус е изложбената част, която е напълно безплатна за гостите. Поради големия си мащаб тази година събитието ще бъде изцяло на английски език, като за желаещите ще бъде предоставен симулативен превод.
Част от темите, които ще бъдат засегнати са Дигитален маркетинг за онлайн магазини – Фейсбук и Гугъл реклама, e-mail маркетинг, персонализация за клиенти, SMS маркетинг в офлайн пространство, справяне с digital marketing кризи и др. Специалистите от Google – Алекс Божинов и Петър Трендафилов ще разкажат за изграждането на успешни брандове в онлайн среда с Google. Генади Воробьов ще сподели SEO тенденциите за онлайн магазини през 2016 г. В духа на покачващите се продажби, извършени чрез мобилни устройства, от eCommera ще споделят добри практики за отзивчив дизайн и мобилни приложения за онлайн търговци. Как да разширите бизнеса си умно и да спестите главоболия и пари пък ще разкажат от Стеник Груп.
Пълната програма, по която ще протекат двата събитийни дни може да откриете тук.
Второто издание на eCommCongress се състои с подкрепата на Stenik Group – платинен партньор и eCommera – златен патньор, а медийни партньори на събитието са B2B media, ИА Крос, Kaldata.com, M3 college, Predpriemach.com, Lifehack.bg, Socialevo.net, Marketing360.bg, EspressoNews.bg, Investor.bg, Hicomm.bg, AdHugger.net, EcommerceNews.eu, 2performant.com и Ecompedia.ro.
Актуална информация за събитието може да откриете на уеб сайта на събитието, в официалната фейсбук страница, както и на мобилното приложение еCommCongress, достъпно за iОS и Android.