За трета поредна година компаниите в България влизат в битка за титлата „Успешен работодател“. Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд. Категориите обхващат иновациите в управлението на талантите, новите успешни стратегии в HR и др.
Как служителите усещат позиционирането на бранда на своя работодател е все по-важно и съвсем естествено талантите са все по-критични към успеха или неуспеха на бизнеса, на който са се посветили.
Водещите компании осъзнават значението си за привличане и ангажиране на хората. Те знаят, че трябва да осигурят растеж. Те са наясно, че създаването на положителна нагласа сред служителите към марката, за която работят изисква същата степен на фокус, грижа и допълнителни усилия, която отдавна се прилага при ефективното управление на различни утвърдени брандове - продукти или услуги.
С нарастването на огромния интерес към брандинга на работодателите в световен мащаб тези награди се случват и у нас.
Отличията ще бъдат връчени на специална церемония на 13 февруари, в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури. Внимателно подбраните членове на журито гарантират безпристрастното оценяване на кандидатите.
Основните категории включват:
Employer Brand Leader of the Year
Награда за лидери в компанията, които успешно са допринесли за връзката между лидерството и изпълнението на HR стратегиите и проектите за привличане и управление на таланти.
Employer Branding PR Campaign
Награда за реализирана кампания, в която чрез средствата на ПР са били постигнати цели за повишаване имиджа на работодателската марка и за привличане и управление на таланти.
Employer Branding Video
Награда за видео, което промотира работодателския бранд или комуникира стратегии и кампании на бизнеса, свързани с постигане на HR целите на компанията.
Employer Branding Innovation
Иновативни подходи, които са дали положителен резултат за изпълнение на стратегиите по отношение налагането на работодателската марка и привличането и задържането на таланти.
Employer Branding Idea
Идея, която ще подпомогне компанията в изпълнението на нейните стратегически HR и employer branding цели. (Възможно е все още да не е реализирана)
Employer Branding Project
Реализирани проекти със стратегически подход към employer branding и с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти.
Innovation in Talent Management
Иновативни подходи към управлението на талантите.
Innovation in Talent Education
Иновативни подходи към обучението на талантите.
Employer of the Year
Компания, която е успяла да реализира повече от един проект и е разработил цялостна стратегия за employer branding с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти.
HR Strategy of the Year
Награда за HR-стратегии, които определят успешното развитие на компанията в условията на съвременната бизнес среда.
HR Technology of the Year
Награда за технологии, които донасят повече ефективност и осигуряват софтуерни решения за автоматизиране на процесите в контекста на управлението на талантите и успешното администриране
Кандидатстването продължава до 7 февруари 2019 г. на https://talents.b2bmedia.bg.
За ранно кандидатстване до 25 януари 2020 г. - 270 лв. без ДДС за всяка избрана категория.
Такса за кандидатстване след 25 януари 2020 г. - 390 лв. без ДДС. за всяка избрана категория.
Отстъпка от 50% от таксите за участие получават стартиращи компании „Startups“.
*Таксата включва участие в конкурса и възможност за получаване на престижно отличие, както и три пропуска за официалната церемония по награждаването на 13 февруари 2020 г.
*Кандидатурите ще се разглеждат от журито след превеждане на таксата за участие.
EspressoNews e медиен партньор на Годишните награди Employer Branding Awards 2020.