Две свободни работни позиции обяви на официалния си сайт Община Драгоман. Търсят се кадри за длъжностите Главен специалист Общинска собственост и Главен специалист Информационно обслужване и видеонаблюдение.
Към преките задължения на Главен специалист Общинска собственост спадат разработването на проекти за наредби на Общинския съвет, процедури, правила и вътрешни актове, както и издирване, проучване и окомплектоване на документи за собственост, вписване в актовите книги, отписване на имоти.
Специалистът ще трябва да обработва и докладва преписки и да провежда процедури за отдаване под наем на общински имоти, за учредяване право на строеж и ползване, да координира и контролира процедурите по ЗУТ, състоянието и стопанисването на имотите, да изготвя различни заповеди, справки и удостоверения. Към задълженията се числят още контролът по спазването на сключени договори, воденето на регистър, процедури, свързани с преместваеми обекти и преотдаването на концесии, и други.
Изисква се средно образование и компютърна грамотност.
Главен специалист Информационно обслужване и видеонаблюдение ще участва в разработването на проекти, правила и вътрешни актове, както и в разширяването на електронните услуги за граждани. В неговите задължения ще влиза проучването за необходимостта от специализирани програмни продукти и осигуряването на информационна сигурност на администрацията.
Служителят ще отговаря и за видеонаблюдението на територията на община Драгоман и въвеждането на данни в ИИСДА, както и за актуализирането на официалния интернет сайт и поддръжката на компютърната техника, сървърите и мрежите.
Кандидатът трябва да има завършено средно образование и компютърна грамотност
Заявления и автобиографии се приемат в Деловодството на Община Драгоман, всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа.
Вижте пълния текст на обявите.
EspressoNews