Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“
Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с помощта на един клик. През 2015 г. 19% от хората, които са се обърнали към мрежата от ЕПЦ, са го направили по теми, свързани с почивки и ваканции. Понякога сделката, която изглежда доста добра, реално не се оказва такава. Заради това ЕСС-Net иска да повиши осведомеността на потребителите относно възможността да се повиши цената на почивката, резервирана онлайн, по време на целия процес. В помощ на хората ECC-Net представя и 10 съвета, за да избегнат неприятните изненади, докато „букват“ своята почивка онлайн.
Цената расте по време на онлайн резервацията, какво показва проверката на ecc-net?
Разликите в цените между резервацията и финалното плащане съществува и се получават най-вече при въздушния транспорт. В повечето случаи причините са свързани с:
- Такси за управление
- Такси за кредитна карта
- Такси за чек-ин на пътниците
10 ECC-Net съвета за потребителите:
- Цените трябва да включват всички такси
- Проверете дали са включени допълнителните услуги
- Отделете време и внимавайте, докато правите резервацията
- Уверете се дали не е включена опцията за „гъвкави дати“
- Застраховка? Проверете какво получавате!
- Предварително отбелязаните с отметка полета са забранени в ЕС
- Може да се добавят такси за плащане с кредитната карта
- Направете принтскрийн на резервацията
- Двойна проверка
- Четете имейла си!
ECC-Net съвети за търговците
- Станете модел за подражание – приложете най-добрите практики
- Използвайте прозрачна и изчерпателна политика на ценообразуване
- Осигурете бързо и полезно обсужване на клиентите си
- Въведете надежден знак за доверие
- Осигурете си доволни клиенти, които ще споделят своя положителен опит онлайн с други потребители
Още съвети за потребителите в тези случаи може да видите на сайта на Европейски потребителски център.
EspressoNews