Бърза и безплатна дигитална трансформация могат да постигнат компаниите, които се борят с последствията от COVID-19. Възможността за това се предлага от TBI Info, официален партньор на една от водещите технологични компании за CRM системи и управление на бизнес процеси Creatio. Те имат готовност да предоставят шест месеца безплатен достъп (до 1-ви октомври 2020) за Creatio Service Edition, чрез която фирмите ще могат да запазят непрекъснати клиентското обслужване и операциите. По този начин ще спасят работни места и цялостни загуби в резултат от пандемията.
Благодарение на дългогодишния си опит в технологичния бранш, TBI Info и Creatio осигуряват CRM платформа за управление на процесите, която не изисква никакви технологични познания от страна на компаниите, които я ползват. За разлика от традиционните CRM системи, Creatio позволява на предприятията да управляват ключови бизнес процеси ефективно и да подобрят маркетинга, продажбите, услугите и оперативната си дейност.
В допълнение, TBI Info удвоява усилията си в подкрепа на българските компании чрез безплатни ИТ консултации, които ще им позволят да достигнат до дигиталната трансформация по-ефективно. След приключване на пандемията и двете компании ще продължат да осигуряват важни технологични иновации за оптимизация на бизнеса.
„В условията на несигурност всеки бизнес трябва да увеличи усилията си за осигуряване на непрекъснати бизнес операции, отлично обслужване на клиентите, както и още по-висока оптимизация на продажбите и маркетинга. Силно се препоръчва управлението им в автоматизирана система, която дава смисъл на данните, с които компанията разполага. Ефективното управление на бизнес процесите означава също адаптиране на стратегията и подобряване на разходите с по-малко усилия. Знаейки това, ние поемаме отговорност и предоставяме допълнителна подкрепа на организациите, като им предоставяме безплатен достъп до така необходимата техническа оптимизация в контекста на COVID-19 “, заяви Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на TBI Info.
TBI Info и Creatio споделят общи ценности за върхови постижения, опит и иновации. Те се ангажират да предоставят на клиентите интелигентна платформа за управление на връзките с клиентите и бизнес процесите, които помагат на компаниите да управляват цялостното клиентско преживяване и да ускорят продажбите, маркетинга, обслужването и операциите.
Повече информация за безплатния достъп до CRM платформата Creatio Service Edition и безплатните ИТ консултации научете на: http://www.tbiinfo.eu и https://www.creatio.com/