Как да избегнем неприятните изненади при резервиране на почивка онлайн - 10 съвета от Европейски потребителски център

1665 преглеждания

Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“

Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с помощта на един клик. През 2015 г. 19% от хората, които са се обърнали към мрежата от ЕПЦ, са го направили по теми, свързани с почивки и ваканции. Понякога сделката, която изглежда доста добра, реално не се оказва такава. Заради това ЕСС-Net иска да повиши осведомеността на потребителите относно възможността да се повиши цената на почивката, резервирана онлайн, по време на целия процес. В помощ на хората ECC-Net представя и 10 съвета, за да избегнат неприятните изненади, докато „букват“ своята почивка онлайн.

Цената расте по време на онлайн резервацията, какво показва проверката на ecc-net?

Разликите в цените между резервацията и финалното плащане съществува и се получават най-вече при въздушния транспорт. В повечето случаи причините са свързани с:

-  Такси за управление

-  Такси за кредитна карта

-  Такси за чек-ин на пътниците

10 ECC-Net съвета за потребителите:

-  Цените трябва да включват всички такси

-  Проверете дали са включени допълнителните услуги

-  Отделете време и внимавайте, докато правите резервацията

-  Уверете се дали не е включена опцията за „гъвкави дати“

-  Застраховка? Проверете какво получавате!

-  Предварително отбелязаните с отметка полета са забранени в ЕС

-  Може да се добавят такси за плащане с кредитната карта

-  Направете принтскрийн на резервацията

-  Двойна проверка

-  Четете имейла си!

ECC-Net съвети за търговците

-  Станете модел за подражание – приложете най-добрите практики

-  Използвайте прозрачна и изчерпателна политика на ценообразуване

-  Осигурете бързо и полезно обсужване на клиентите си

-  Въведете надежден знак за доверие

-  Осигурете си доволни клиенти, които ще споделят своя положителен опит онлайн с други потребители

Още съвети за потребителите в тези случаи може да видите на сайта на Европейски потребителски център.

EspressoNews