Метро 2 София отбеляза 20 години на търговската верига в България и своя 19-ти рожден ден

3044 преглеждания

Търговската верига празнува 20 г. на българския пазар

Със специално събитие за клиенти и гости Метро 2 София отбеляза 20-тата годишнина от стъпването на търговската верига в България и своя 19-ти рожден ден.

„Горди сме, че след 20 години в България, утвърдихме успешен модел на работа, създадохме хиляди лоялни клиенти и подпомагаме развитието на техния бизнес с качествените продукти, богат асортимент, гъвкави ценови условия и добро обслужване. Ще продължаваме да развиваме този модел и да бъдем Ваш лоялен партньор и в бъдеще.“, сподели пред гостите Жан Котан - директор продажби на Метро България.

За развитието на магазина, връзката му с клиентите, утвърждаването му като предпочитан търговски обект в западната част на столицата разказа Иво Иванов, управител на Метро 2 София, който разряза и празничната торта.

Приветствие отправи и кмета на Район Връбница - Младен Младенов, според когото присъствието на веригата в района допринася за успешното развитие на местния бизнес,  и показва един добър модел за създаването на устойчиви отношения между бизнес, местна общност, общинска и държавна власт в полза на гражданите.

Изключително емоционално изказване направи и един от първите клиенти на магазина - Евелина Аспарухова, собственик на пицария, която разказа, че е клиент от откриването му и той е неизменна част от нейния успех. Тя изрази своето задоволство от партньорските отношения, професионализма, бързината и доброто обслужване, които са запазена марка на всички търговски обекти на Метро в България.

За доброто настроение на гостите на тържеството се погрижиха танцов ансамбъл "Хоро", детската вокална група "Палави ноти" и трио "Елеганс". На финала на програмата се изви и традиционно българско хоро.

Метро България открива първия си магазин през 1999 г., с което правят коренна промяна модела на търговията в страната. Веригата се развива като един от най-големите търговци на едро в страната с над 400 000 бизнес клиенти - малки и големи търговци в туризма, ресторантьорството, търговията на дребно и др. Днес, компанията в България има 11 магазина в цялата страна, които осигуряват на клиентите богат асортимент от над 40 000 качествени хранителни и нехранителни продукти на български и световни производители, събрани под един покрив, на конкурентна цена.