Община Своге обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Местни данъци и такси”. Това става ясно от обява, публикувана на сайта на общината.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Минимални:
- степен на образование – магистър
- специалност – икономика/право
- професионален опит – 4 години и/или ІІІ младши ранг
- минимален размер на основната заплата за заемане на длъжността: 560,00 лв.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
2. Специфични:
- Стратегическа компетентност;
- Лидерска компетентност;
- Управленска компетентност;
- Ориентация към резултати;
- Компетентност за преговори и убеждаване;
- Работа в екип;
- Фокус към клиента.
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест
- Провеждане на интервю
Кандидатите подават писмено заявление за участие в конкурса (Приложение №2 към чл.17, ал.1 от НПКДС). Към заявлението да се приложат следните документи:
1. Декларация от лицето, че:
a) е навършило пълнолетие и е:
- български гражданин;
- гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз;
- гражданин на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
- гражданин на Конфедерация Швейцария;
б) не е поставено под запрещение;
в) не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
г) не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността Директор;
2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
3. Автобиография;
4. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.);
Документите по т. ІІІ да се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на община Своге, на адрес: гр. Своге, ул. „Александър Стамболийски” № 7, в 14-дневен срок от публикуване на обявата.
1. Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло на входа на административната сграда.
Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Директор на дирекция Местни данъци и такси – Осъществява контрол по спазване на утвърдените процедури, заповеди, указания и други на служителите от дирекцията. Създава организация в дирекцията. Изготвя в срок всички справки и информации. Установява административни нарушения и съставя Актове за установяване на административни нарушения, издава различни видове удостоверения. Следи за извършването на ежедневните и месечните приключвания, както и за приключването на програмните продукти и внасянето в срок на постъпилите суми от касови плащания.
За контакти: Юрисконсулт ЧР – Радостина Болгурева, тел. 0726/85, в.34
EspressoNews