Две свободни работни места обяви община Драгоман на официалния си сайт. От администрацията търсят да назначат служители за длъжностите Старши експерт „Труд и работна заплата, Управление на човешките ресурси и Безопасност и здраве при работа” и Главен специалист „Туристически информационен център”.
Ето и преките задължения, които ще имат служителите, както и изискванията за заемане на длъжностите:
Старши експерт „Труд и работна заплата, Управление на човешките ресурси и Безопасност и здраве при работа”
Преки задължения:
1. Изготвя проекти на стратегии, политики и планове в областта на човешките ресурси и организира тяхното изпълнение;
2. Участва в разработването на длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация и тяхната актуализация;
3. Организира и извършва дейността по набирането и подбора на персонала;
4. Изготвя всички актове, свързани с възникването, изменението и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения на служителите, съставя, води и съхранява служебните и трудовите досиета;
5. Организира и координира дейностите по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
6. Осигурява техническа и логистична подкрепа, както и методическа помощ при прилагане на нормативната уредба за управлението на човешките ресурси в общинската администрация;
7. Разнася своевременно в трудовите книжки настъпилите промени по сключени договори, при напускане на служителите оформя трудовите книжки съгласно изискванията.
8. Изготвя и съхранява книгата за извънреден труд и регистъра на сключените трудови договори.
9. Контрол от името на работодателя за спазване на нормите и изискванията на законодателството и за изпълнението на задължението на работниците,води инструктажни книги,подава декларация по чл.15 ЗБУТ, представлява работодателя пред контролните органи на Инспекция по труда.
10. Изготвя УП-1 при пенсиониране на работници и служители от общинската администрация и звената към нея.
11. Разработва и предлага за одобрение щатните и длъжностните разписания на ОА и звената към нея.
12. Извършва вписвания в ЕИСЧУРДА и ИИСДА.
13. Организира съхраняването на документацията, съгласно изискванията на Закона за националния архивен фонд и други специални закони.
14. Изготвя формулярите за оценка на трудовото изпълнение на служителите в администрацията.
15. Изпълнява и други задачи, възложени от директора на дирекцията в рамките на основната цел и областите на дейност.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: бакалавър
Минимален професионален опит: 2 (две) години.
Допълнителна квалификация: умения за работа с Майкрософт Офис и Интернет .
Главен специалист „Туристически информационен център”
Преки задължения:
1. Организира мероприятия, свързани с туристическите дейности в района;
2. Реклама и маркетинг на туристическите дестинации в общината в районен, национален и международен мащаб,участие в туристически борси;
3. Подготовка и практическа реализация на туристически пакети – екотуризъм, поклонически и културен туризъм и др.;
4. Презентации /филмови, устни и пр./ пред организирани туристически групи и индивидуални туристически посещения;
5. Активни връзки с туристически агенции и туроператори за увеличаване туристическия поток в общината;
6. Организиране на походи, посещения на туристически и културно-исторически обекти;
7. Екскурзоводство, напътствия, полезни съвети, указания, съпровождане на туристи до желани за посещения обекти;
8. Активност в привличането на български и чуждестранни туристи и по-дългото им пребиваване в нашия район;
9. Поддръжка и постоянна актуализация на туристическия сайт, редовни публикации и информации във местни, регионални, национални и международни медии.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование : средно
Професионален опит - 2 години.
Заявления и автобиографична справка се приемат на гише „Деловодство“ в Общинска администрация, ул. „Захари Стоянов“ № 26, ет. 2 всеки работен ден от 08:00 ч. до 17:00 ч.
EspressoNews