Младши експерт „ТРЗ, ЧР и БЗР“ в Общинска администрация - Драгоман по трудово правоотношение, съгласно чл. 67, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 70, ал. 1 от Кодекса на труда
Области на дейност: Човешки ресурси; Безопасност и здраве при работа; Труд и работна заплата; Програми временна заетост; Архив.
Преки задължения:
- изготвя проекти на стратегии, политики и планове в областта на човешките ресурси, както и в областта на временната заетост и организира тяхното изпълнение;
- разработва длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация, както и на лицата назначени по програми и проекти за временна заетост отговаря за тяхната актуализация;
- организира и извършва дейността по набирането и подбора на персонала;
- изготвя всички актове, свързани с възникването, изменението и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения на служителите и на назначените лица по програми и проекти за временна заетост; съставя, води и съхранява служебните и трудовите досиета;
- организира и координира дейностите по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
- разработва и предлага за одобрение щатните и длъжностните разписания на ОА и звената към нея ;
- извършва вписвания в ЕИСУЧРДА и ИИСДА.
- други дейности съгласно длъжностна характеристика
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: бакалавър
Минимален професионален опит: не се изисква
Да отговаря на условията по чл. 107а от Кодекса на труда.
Допълнителна квалификация: Компютърни умения на добро потребителско ниво за работа с Майкрософт Офис, Интернет, копирна техника, специализирани софтуерни продукти на общината.
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за работа в свободен текст;
2. Автобиография;
3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
4. Документ удостоверяващ трудов стаж.
Минимален размер на основна месечна заплата, определена за длъжността – I степен от 933 до 1600 лева. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на кандидата, съгласно нормативни актове, определящи формиране на възнаграждението.
Етапи на подбора:
1. Допускане по документи;
2. Събеседване с допуснатите кандидати.
До събеседване ще бъдат допуснати само кандидатите одобрени по документи.
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
Документите се приемат в центъра за административно обслужване на Община Драгоман, ул. „Захари Стоянов“ № 26, ет. 2 всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00 ч. или на на е-mail адрес: obshtina_dragoman@abv.bg като документитеследва да бъдат подписани от кандидата с КЕП.
Срокът за подаване на документите е до 17.00 часа на 31.05.2024 г.
Младши експерт „Обществени поръчки“ в Общинска администрация - Драгоман по трудово правоотношение и не пълно работно време – 4 часа, съгласно чл. 67, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 70, ал. 1 от Кодекса на труда.
Области на дейност: Обществени поръчки
Преки задължения:
- изготвя обобщена информация за планираните процедури за възлагане на обществени поръчки;
- изготвя тръжна документация и организира публикуването на информация за процедурите по възлагане на обществени поръчки;
- организира провеждането процедурите за възлагане на обществени поръчки;
- изготвя писмени становища, указания и разяснения във връзка с прилагането на ЗОПи ППЗОП;
- изготвя проекти на договори за възлагане на обществени поръчки по ЗОП;
- изготвя и изпраща информация за сключени договори за обществени поръчки до АОП – за вписване в Регистъра на обществените поръчки и/или до Официален вестник на Европейския съюз;
- други дейности съгласно длъжностна характеристика
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: Професионален бакалавър
Минимален професионален опит: не се изисква, но ще се счита за предимство
Да отговаря на условията по чл. 107а от Кодекса на труда.
Допълнителна квалификация: Компютърни умения на добро потребителско ниво за работа с Майкрософт Офис, Интернет, копирна техника, специализирани софтуерни продукти на общината.
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за работа в свободен текст;
2. Автобиография;
3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
4. Документ удостоверяващ трудов стаж.
Минимален размер на основна месечна заплата, определена за длъжността – I степен. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на кандидата, съгласно нормативни актове, определящи формиране на възнаграждението.
Етапи на подбора:
1. Допускане по документи;
2. Събеседване с допуснатите кандидати.
До събеседване ще бъдат допуснати само кандидатите одобрени по документи.
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
Документите се приемат в центъра за административно обслужване на Община Драгоман, ул. „Захари Стоянов“ № 26, ет. 2 всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00 ч. или на е-mail адрес: obshtina_dragoman@abv.bg,като документитеследва да бъдат подписани от кандидата с КЕП.
Срокът за подаване на документите е до 17.00 часа на 31.05.2024 г.
Шофьор на товарен автомобил към дейност „Чистота“ по трудово правоотношение, съгласно чл. 67, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 70, ал. 1 от Кодекса на труда
Области на дейност: Управление на автомобила, с който се извозват битовите отпадъци от територията на община Драгоман.
Преки задължения:
1. Отговаря за техническата изправност на автомобила.
2. Изготвя пътните листове и съпътстващата документация .
3. Поддържа изискваната хигиена на автомобила.
4. Отговаря за спазване на Закона за движение по пътищата.
5. Спазва правилата за организация и охрана на труда.
6. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: средно
Медицински изисквания - физически и психически здрав
Свидетелство за управление на МПС, категория C
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за работа в свободен текст;
2. Автобиография;
3. Документ удостоверяващ трудов стаж.
Документите се приемат в центъра за административно обслужване на Община Драгоман ул. „Захари Стоянов“ № 26, ет. 2 всеки работен ден от 08.00 ч. до 17.00 ч. или на е-mail адрес: obshtina_dragoman@abv.bg, като документите следва да бъдат подписани от кандидата с КЕП.
Срокът за подаване на документите е до 17.00 часа на 31.05.2024 година.
Източник: Община Драгоман