Община Драгоман публикува обявление за свободна длъжност: Младши експерт „ТРЗ, ЧР и БЗР“ в Общинска администрация - Драгоман по трудово правоотношение, съгласно чл. 67, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 70, ал. 1 от Кодекса на труда:
Области на дейност:
- Човешки ресурси.
- Безопасност и здраве при работа.
- Труд и работна заплата.
- Програми временна заетост.
- Архив.
Преки задължения:
- изготвя проекти на стратегии, политики и планове в областта на човешките ресурси, както и в областта на временната заетост и организира тяхното изпълнение;
- разработва длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация, както и на лицата назначени по програми и проекти за временна заетост отговаря за тяхната актуализация;
- организира и извършва дейността по набирането и подбора на персонала;
- изготвя всички актове, свързани с възникването, изменението и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения на служителите и на назначените лица по програми и проекти за временна заетост; съставя, води и съхранява служебните и трудовите досиета;
- организира и координира дейностите по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
- разработва и предлага за одобрение щатните и длъжностните разписания на ОА и звената към нея ;
- извършва вписвания в ЕИСУЧРДА и ИИСДА.
- други дейности съгласно длъжностна характеристика
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образователна степен: бакалавър
- Минимален професионален опит: не се изисква
- Да отговаря на условията по чл. 107а от Кодекса на труда.
- Допълнителна квалификация: Компютърни умения на добро потребителско ниво за работа с Майкрософт Офис, Интернет, копирна техника, специализирани софтуерни продукти на общината.
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за работа в свободен текст;
2. Автобиография;
3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
4. Документ удостоверяващ трудов стаж.
Минимален размер на основна месечна заплата, определена за длъжността – I степен от 933 до 1600 лева. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на кандидата, съгласно нормативни актове, определящи формиране на възнаграждението.
Етапи на подбора:
1. Допускане по документи;
2. Събеседване с допуснатите кандидати.
До събеседване ще бъдат допуснати само кандидатите одобрени по документи.
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
Документите се приемат в центъра за административно обслужване на Община Драгоман, ул. „Захари Стоянов“ № 26, ет. 2 всеки работен ден от 08,00 ч. до 17,00 ч. или на е-mail адрес: obshtina_dragoman@abv.bg като документитеследва да бъдат подписани от кандидата с КЕП.
Срокът за подаване на документите е до 17:00 часа на 23.04.2024 г.