Община Своге, в качеството си на бенефициент по проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 3“ в изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.101-0044-C01, по процедура BG05M9OP001-2.101 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020
Обявява прием на документи за заемане на длъжности за почасова доставка на хранителни продукти и продукти от първа необходимост, лекарства /закупени със средства на потребителите/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги от жителите на всички населени места в община Своге, както следва:
1. За длъжността "Домашен помощник":
- Степен на завършено образование – основно/средно;
- Образователно – квалификационна степен – не се изисква;
- Професионален опит – не се изисква.
2. За длъжността "Шофьор":
- Степен на завършено образование – средно;
- Образователно – квалификационна степен – правоспособност за управление на МПС, категория B;
- Професионален опит – минимум 2 години.
3. За длъжността "Координатор на услугите":
- Степен на завършено образование – средно/висше;
- Образователно – квалификационна степен – не се изисква;
- Професионален опит – не се изисква;
- Допълнителни изисквания - компютърна грамотност, комуникативност, умения за работа в екип, позитивна нагласа за работа с лица от уязвимите групи.
За персонал на услугата „Патронажна грижа“ могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, както и лица, придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст.
I. Характер на работата.
Характерът на работата за всяка длъжност е определен с длъжностна характеристика. Екземпляр може да бъде получен при подаване на документите.
II. Начин на провеждане на подбора за горепосочените длъжности:
1.1. Подбор по документи;
1.2. Събеседване.
III. Необходими документи за участие:
1. Заявление до Кмета на Община Своге - по образец;
2. Документ за самоличност (копие);
3. Професионална автобиография;
4. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
5. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
6. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена позиция – по образец.
7. Пенсионно разпореждане (ако кандидатът е пенсионер);
8. Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
9. Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
IV. Място и срок за подаване на документите:
Документи може да получат и подадат в „Център за почасово предоставяне на услугите в общността и в домашна среда“ (ЦППОСВОДС), в сграда на НЧ „Градище“ 1907 (до входа на библиотеката). Приемането на заявление ще се осъществява от 14.04.2020 г. , всеки ден от 9:00 часа до 17:30 часа.
Телефон за допълнителна информация: 0726/85/ вътрешен - 63
Източник: Община Своге, снимка: freepik/jcomp
Обявиха телефон в помощ самотно живеещите възрастни хора в... |
Дирекция „Бюро по труда“, гр. Своге с промени в извършваните ... |
Предприети мерки и извършени действия от Община Своге във ... |
Кризисен щаб-Своге възстановява дейността на Центъра за ... |