Община Своге набира персонал за почасова доставка на хранителни продукти и продукти от първа необходимост

1573 преглеждания

Обявените длъжности са: Домашен помощник, Шофьор и Координатор на услугите

Община Своге, в качеството си на бенефициент по проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 3“ в изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.101-0044-C01, по процедура BG05M9OP001-2.101 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020

Обявява прием на документи за заемане на длъжности за почасова доставка на хранителни продукти и продукти от първа необходимост, лекарства /закупени със средства на потребителите/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги от жителите на всички населени места в община Своге, както следва:

1. За длъжността "Домашен помощник":

- Степен на завършено образование – основно/средно;

- Образователно – квалификационна степен – не се изисква;

- Професионален опит – не се изисква.

2. За длъжността "Шофьор":

- Степен на завършено образование – средно;

- Образователно – квалификационна степен – правоспособност за управление на МПС, категория B;

-  Професионален опит – минимум 2 години.

3. За длъжността "Координатор на услугите":

- Степен на завършено образование – средно/висше;

- Образователно – квалификационна степен – не се изисква;

- Професионален опит – не се изисква;

- Допълнителни изисквания - компютърна грамотност, комуникативност, умения за работа в екип, позитивна нагласа за работа с лица от уязвимите групи.

За персонал на услугата „Патронажна грижа“ могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, както и лица, придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст.

I. Характер на работата.

Характерът на работата за всяка длъжност е определен с длъжностна характеристика. Екземпляр може да бъде получен при подаване на документите.

II. Начин на провеждане на подбора за горепосочените длъжности:

1.1. Подбор по документи;

1.2. Събеседване.

III. Необходими документи за участие:

1. Заявление до Кмета на Община Своге - по образец;

2. Документ за самоличност (копие);

3. Професионална автобиография;

4. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;

5. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;

6. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена позиция – по образец.

7. Пенсионно разпореждане (ако кандидатът е пенсионер);

8. Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);

9. Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);

IV. Място и срок за подаване на документите:

Документи може да получат и подадат в „Център за почасово предоставяне на услугите в общността и в домашна среда“ (ЦППОСВОДС), в сграда на НЧ „Градище“ 1907 (до входа на библиотеката). Приемането на заявление ще се осъществява  от 14.04.2020 г. , всеки ден от 9:00 часа до 17:30 часа.

Телефон за допълнителна информация: 0726/85/ вътрешен - 63

Източник: Община Своге, снимка: freepik/jcomp

Обявиха телефон в помощ самотно живеещите възрастни хора в...
Дирекция „Бюро по труда“, гр. Своге с промени в извършваните ...
Предприети мерки и извършени действия от Община Своге във ...
Кризисен щаб-Своге възстановява дейността на Центъра за ...

EspressoNews

Последвайте EspressoNews във Фейсбук